#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

Június 19. - Fásultan

2018. június 19. - Wondergril

Eltelt három hét, csakhogy...

jelenleg úgy érzem, hogy kezdek belefásulni ebbe az egészbe. Ugyan a heti 4 edzést megszoktam és megszerettem, magamon a változást nem igazán látom, sőt néha úgy is érzem, mintha híztam volna.

A pénteki termi edzés jó volt, megint minden korábbinál erősebb, a tegnapi úszást pedig végül sikerült jól meghúzni, mivel szerencsére bemelegedtem, pedig mikor beugrottam a medencébe, úgy éreztem magam, mint egy farönk.

A mérleg most 155-159 közt mozog, a 160-as számok eltűntek, így ha nem stresszelne halálra az, hogy nem bír megállni, akár örülhetnék is.

Most ez van, a rossz hangulatom sem fog örökké tartani, holnap F&M, addig pedig mantrázom magamnak, hogy a tényleges, tartós változás nem egyik napról a másikra fog menni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr5614057674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása