Mire elég három hónap?

Május 25-30 - Kezdődik

2018. május 30. - Wondergril

DISCLAIMER:

Ez a blog nem kap formázást meg képeket, amíg nem döntöttem el, hogy mi legyen a sorsa.

Ha elolvasod, örülök neki és szívesen látlak, képeket augusztus 25-én fogok berakni, előbb biztosan nem. 

Na, jöjjenek az izgalmas részletek!

Igazából azóta tervezem ezt a blogot, mióta Gáborral találkoztam a MoM Parkban.

Május 25-én tartottuk az első közös edzést, akkor 165-166 kilósan kezdtem, és bár 185 centi vagyok mindehhez, azért ez barátok közt is baromi sok.

Egyelőre étrendem még nincsen, körülbelül 1 hét telt el a rendelés óta, 1,5 héten belül remélem megcsinálják, addig így érzésre kajálgatok, 2000 fölé nem nagyon megy így sem.

Mennyire durva az, hogy annyira el tudunk hízni, hogy napi 2000 kcal mellett egészségesen fogynom kellene edzések nélkül?

A kezdetek óta 4 lényeges dolog történt, a 4 edzés:

1. Alapozós felmérős Gáborral:

Megmondom őszintén iszonyatosan meg voltam ijedve, aznap görcsben állt a gyomrom, ráadásul bár most már egyre otthonosabbnak érzem a termet, akkor félelmetesnek és kicsit sznobnak tűnt.

Aztán ahogy elkezdtünk edzeni minden jobb lett, bár a legendásan rossz egyensúlyom gyorsan kiderült, az izmaim jobb állapotban voltak, mint ahogy ezt egy 166 kilós lánytól várná az ember. 

A TRX-el már akkor elkezdődött a love/hate kapcsolat, ugyanis nagyon bennem volt a félelem, hogy leszakad, de maga az evezés, amit csináltunk rajta, rögtön a kedvencem lett.

2. Úszás (az első edzés másnapján)

Nagyon fájósan és nagyon korán indult a reggel, egy hajnali piacozás után vezetett az út az uszodába, ahol a szokásosnál jóval lassabban mellúszásba és hátúszásban keringtem egy órát.

3. Úszás (május 29.)

Tömeg, este, keményebb és gyorsabb úszás, becsempésztem 4-5 hossz gyorsúszást is. Nagyon fájt, de kellett.

4. Az első igazi edzés Gáborral

Délelőtt hazajöttem munkából, mert annyira rosszul éreztem magam, de a fekvésnek meg némi fájdalomcsillapítónak köszönhetően este 7-re már nagyjából egyben voltam.

Mit csináltunk ma?

- TRX - evezés/guggolás - ma már nem féltem annyira, és így a második termes edzésnél nagyon is büszke vagyok rá, hogy olyan mélységben csináltam, hogy nem a talpamra húztam fel magam.
- Gumikötél - evezés/karkörzés/W - röviden: AU. (Már látom, hogy milyen izomlázam lesz holnap)
- Falnál csípődöntés és egyéb faldolgok - a feladat, amit a nagy seggem jelentősen nehezít. Ezt már múltkor is csináltuk, Gábor szerint ma jobban ment, a hasizmom is vele ért egyet, mert jobban elfáradt.
- Kettlebell - egyelőre nagyon nem szeretem,nehéz és rossz a fogása, de most csak sétálgattam vele
- Fekve lábemelés mellhez - a másik dolog, ami kicsinálta a hasizmom.
- Nyújtás - örök szerelmem, de nagyon le vagyok merevedve. Ha rendszeresen nyújtunk majd, nem lesz gond szerintem vele.

Nincsen húzódás meg semmiség, az izomláz kezdődget már most, kicsit félek, hogy mi lesz holnap.

~

 

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr7114013744
Nincsenek hozzászólások.