#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

Június 6. - Mosolyogva

2018. június 06. - Wondergril

Gábor ma megkérdezte, hogy mi volt a legnehezebb abban, hogy nekiugorjak az életmódváltásnak meg az edzéseknek igazán.

Tudjátok mi?

Anettet meg őt felkeresni, először lemerészkedni a terembe.

Már-már mániákusan kerültem és kerülöm még mindig a tükröket, a tükörfalak pedig folyamatosan cincálják a komfortzónámat, nem véletlen, hogy Gábornak is rengeteget kell mondania, hogy nézzem magamat, miközben csinálom a gyakorlatokat. 

Ezt baromi nehéz lesz megszokni, valószínűleg addig, amíg nem látok igazán komoly változást magamon, ez egy örök csata lesz.

Ma mosolyogtam

Mosolyogva edzettem, izzadva, grimaszolva, mindent bele adva, mert ha fáj és nehéz, az csak még több ok a mosolyra.

Mert jó itt. Nagyon. Ez lesz az új szenvedélyem.

 

Apró siker, hogy az edzés után a Sparban begyűjtött csokis sütit átgondoltam hazáig, így egy padon végezte. Remélhetőleg szereztem egy jó estét egy éhes embernek.

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr2614028610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása