#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

Július 4. - Reggel

2018. július 04. - Wondergril

Kimaradt most néhány nap a blogban, a hétvégén direkt kihagytam egy úszást, szükségem volt arra, hogy lustálkodjak egy kicsit.

Ma a reggel az F&M-ben indult, és nem fogom letagadni, hogy fájt.

Egyrészt a korán kelést a mai napig nem bírom megszokni, hiába megyek egy héten többször is reggel 7-re dolgozni, másrészt a tegnap késő délutáni úszás is benne volt még az izmaimban, harmadrészt volt annyi eszem, hogy éhgyomorra mentem edzeni.

Ennek köszönhetően egy részeges csiga mozgáskultúrájával csináltam ma mindent, és most először volt úgy igazán, hogy nem bírtam valamit megcsinálni. Én ezt elég katasztrofálisnak éreztem, Gábor viszont megnyugtatott, hogy nem ért véget a világ ettől még.

Mindenesetre azt sikerült megtanulnom, hogy a délutáni edzéseket preferálom.

Súlyban egyébként 153,8-nál járok, ez tegnapelőtti szám, ma mikor félálomban ráálltam a mérlegre, mintha kevesebbet mutatott volna, de lehet, hogy csak álmodtam.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr4614092327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása