#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

Július 21. - Egy kis nehézség

2018. július 21. - Wondergril

Edzés szempontjából biztosan nem ez volt az eddigi legkönnyebb hetem, illetve azt is sikerült kipróbálni, hogy milyen egyszerre másnaposnak és izomlázasnak lenni.

Röviden összefoglalva: pocsék.

Szerdán valószínűleg nem ettem eleget az edzésünk előtt, ezért a kitörések és hátizom-erősítések közben volt egy pont, ahol egyszerűen meg kellett állnom, miután elkezdtem sötét foltokat látni. Gábor szerint leeshetett a vércukrom, ezért ültünk egy kicsit a földön, hogy biztosan ne ájuljak el. Végül nem lett baj.

Pénteken alapból úgy kezdtem az edzést, hogy a járásom a vadnyugati cowboyokra emlékeztetett - izomláz, na. A rengeteg kardió most kifejezetten jól esett, ami viszont felbosszantott, hogy most is kicsit foltosodott a látásom, különösen mikor a fekvőtámasz tartásokat tartottam. Mondjuk most legalább az ájulás messze volt, holnap pedig lesz egy úszás.

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr7814126569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása