#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

Szeptember 12 - Miért nem nyilvános még?

2018. szeptember 12. - Wondergril

Ebben a posztban azt írtam, hogy augusztus 25-én ezt az egész blogot nyilvánossá fogom tenni. Ez nem történt meg.

Miért?

Szó sincs arról, hogy az egészet feladtam volna, de azt a koncepciót, amivel eredetileg ezt a blogot terveztem csinálni, át kell gondolnom, és egyelőre nem tudom még pontosan, hogy melyik lesz az az irány, amiben haladni fogok ezzel.

Mi újság az edzésekkel?

Az edzéseket nem hanyagolom, sőt, mostanában az F&M-es napok a sikersztorikról szólnak - nagyon sokat erősödtem, tegnap már összesen 40 kilónyi kettlebellel deadlifteltem. Ez egy olyan dolog, amit el sem tudtam volna képzelni három hónapja.

Mit jelent az elmúlt három hónap nekem?

Életem legjobb döntése volt az, hogy egy műtét után frissen felgyógyulva megkerestem Anettet és Gábort. Erősödni, fogyni, formálódni, egészségesebbnek lenni semmi mással nem összehasonlítható.

Mi jön most?

Még több edzés, az őszi pörgésben is. Tudjátok, hülye lennék feladni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr9514235983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása