#egyszerrecsak1

#egyszerrecsak1

A mágikus 50 kg

2018. október 04. - Wondergril

De szép is lenne, ha ez már a -50 kg lenne. Az azt jelentené, hogy a nagyjával már megvagyok.

Ez még nem az.

Tegnap felemeltem 50 kg-t, szabályos deadliftben. Azt mondják, erős vagyok, meg jó az alkatom az ilyesmihez. Gábor baromi elégedettnek tűnt, nekem akkor igazából le sem esett, hogy ez azért már elég nagy dolog. Valahogy természetesnek tűnt. 

Anno, mikor 3-4 hónapja ebbe az egészbe belekezdtünk, emlékszem, hogy a 16-os kettlebellt soknak éreztem, múlthéten röhögve, a normál emelések előtt gyakorlásként emelgettem két 16-os bellt. 

Szóval ezek vannak.

Tegnapi kép, bár a kabát miatt nem sok minden látszik, a helyszín, mint mindig, az F&M liftje.

holachica.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://its3months.blog.hu/api/trackback/id/tr314280835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása